2 Mar 2014

masking tape

What would we be without washi-tape or masking-tape now adays when making and decorating packages, cards and presents? It's so easy, hard to imagine we ever worked without.

When making my two outgoing orders this weekend (yes: 2 sales! woohoow) I realised I'm a bit tired of my small collection tapes. So let's find some new colors and patterns to work with :)

--

Wat zouden we tegenwoordig doen zonder de alom tegenwoordige washit-tape of masking-tape bij het maken en decoreren van verpakkingen en kaarten? Het is toch zo makkelijk dat ik mij moeilijk kan voorstellen wat we voordien deden.

Tijdens het klaarmaken van mijn twee uitgaande bestellingen dit weekend (jaja: 2 verkopen! joehoew) besefte ik dat ik wat uitgekeken ben op mijn beperkte collectie tapes. Dus zit er niet anders op dan wat nieuwe te zoeken :)



      
  
  



    

This is my first selection when searching new MaskingTape on Etsy (shop-links by cklicking on the pictures). So who knows maybe one of these will be decorating my next orders.

Another great Tape-tip:
DO-frame-tape by DROOGdesign 

--

Hier mijn eerste selctie uit mijn Etsy-search (shop-links door op de afbeeldingen te klikken). Zo wie weet; mischien siert een van deze mijn volgende Etsy-bestelling wel.

Nog een Tape-tip:
de DO-frame-tape van het Nederlandse DROOGdesign



 ,
 



grts J



No comments:

Post a Comment